Äntligen fredag...

... eller kanske snarare - redan fredag?! Vart tog den här veckan vägen egenltigen. Tyckte det var typ igår som jag kom hem från Berlin. Hm... mysko! Men, men fredag är det iaf, känns skönt. Solen skiner från en klarblå himmel ute, och det gör ju inte saken värre, jag fullkomligen älskar det här vädret. Ja, om det bara inte vore för allt pollen! Men, men man är väl lite typisk svensk på den fronten, kan aldrig ara helt nöjd utan måste alltid klaga på någotning! *hihi*

Ja, ja, efter jobbet ska jag ivägoch träffa MVHL, hoppas nu att jag hittar dit (och att cykeln håller). Ja, just det, kedjan till min cykel fick för sig att hopppa av idag, när jag hade bråttom tillbaka til jobbet efter lunchen. Är det inte typsiskt så säg! Inte nog med att den hoppade av, den kilade fast sig ordntligt mellan dreven också. Jag blev tvungen att sticka in på jobbet och hämta en tång för att dra loss kedjehelvetet... den satt tämligen hårt fast! Men efter ett par milda svordommar (tyst, man jobbar ju åt svenska kyrkan) och massa olja på fingrarna satt iaf kedjan åter på plats. Nu återstår bara att se om den klara av turen ut till Floggan också...

Men, men... nu ska jag nog ta och läsa vad som står på Expressens hemsida!

PEACE!

//JBKD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0