En solig tisdag...

ja, det kan man väl summera dagen som. Det har varit en allmänt trevlig dag hittills, och jag hoppas innerligt att det fortsätter så ;-)

Solen skiner som sagt, och jag lunchade tillsammans med SCK på min balkong. Riktigt mysigt, trots att jag inte hade annat än två pallar till oss att sitta på... De nedrans stolarna jag fick från sommarstugan har ju gått sönder bägge två (kan ha något att göra med att de faktiskt är efter gamla ägaren till ovan nämnda ställe, och har stått ute i stort sett året om i ett antal år). Men, men en lunch ute på våren är nästan alltid mysig! Satt i linne, och mina armar skiftar nu i  en ljusröd nyans, har för en gångs skull bestämt mig för att faktiskt skaffa en solbränna. Det brukar jag inte vara så bra på annars, ty framåt september går det upp för mig att jag är lika vit som jag var i typ mars (med undantag för att jag på något mystiskt sätt fått ett vitt band efter klockan på handleden).

Hade tänkt att träna i eftermiddag, men jag vet inte om jag känner för att gå in och svettas i ett gym när det är så fint väder ute, lutar nog mer åt att jag tar en lite längre väg hem på cykeln!

PEACE!

//JBKD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0