Ytterligare en seg dag...

...vaknade vid 05.30 imorse av att någon av mina grannar stod och skrek i trappuppgången, sedan smälldes porten igen och en bil rivstartade på gruset på gården. Lite respektlöst tycker jag, jag vill ju sova, och jag är överygad om att jag inte var ensam om detta. Men, men I'll survive!

Annars så, vad händer idag? Jobb först då (naturligtvis), sedan bär det av ut på landet för konfa. Det var ett tag sedan sist nu, jag var sjuk förra gången och gången dessförinnan var det påsklov (typ). Så det känns som evigheter sedan jag var där. Det stora problemet är bara hur i helskotta jag ska lyckas ta mig ut dit i tid, slutar 16.15 ska sedan cykla hem, lämna cykeln och ta bussen. Det skulle inte vara så svårt egentligen, om det bara inte vore så att jag egenligen börjar 16.30... hm... äh, de får väl vara glada med att jag kommer dit överhuvudtaget! ;-)

Ja,ja nu ska jag gå och röja lite på packborden!

PEACE!

//JBKD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0