080806...

Tralllalalalaaa.... *gäsp* ytterligare en dag på jobbet, ytterligare en dag när jag känner mig tämligen död. Varför får jag inte vara hemma och sova när jag behöver det? Jag har en otrolig sömnbrist *suck* *gäsp* JAG VILL SOVA. Man kanske ska gå ner i pallagret, klättra upp på nån av de högsta hyllorna och sova en stund. Undra om det är nån som märker att jag inte är på plats....

Men, men efter jobbet idag blir det intressant, ska på nåt sätt hinna med följande:
1. Handla
2. Åka ut vattna hos mor och far
3. Gå på styrelsemöte i bostadsrättsföreningen....

Alltså jag måste hinna handla och vattna hos mor och far samt vara tillbaka i stan innan 18.30... kan bli tajt. KAnske måste smita lite tidigare från jobbet för att hinna... annars vete f*n hur det ska gå... Jag återkommer med rapport!

PEACE!

//JBKD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0