080808

Många 8:or idag. Tralalalaaa... Jaja, det är den 8/8 2008 och ute öser regnet formligen ner, nere i garaget här på jobbet har vi ett par vattenpölar och i huset på andra sidan gatan regnar det in genom en vägg! *party part* med andra ord. Och mer regn ska det komma, undra var det slutar?

Men, men nu en liten snabb rapportering om mitt tidsdilemma häromdan. Det lösta sig tämligen bra, ty i slutändan behövde jag inte åka ut och se till mamma och pappas hus, och mötet i min bostadsrättsförening blev inställt. Så det enda jag behövde göra var att handla! Sen hade jag all tid i världen att spela Sims! =D

Jaja, fredag är det hur som helst och också dagen då OS i Kina invigs. Ska försöka se lite an invigningen här på jobbet. Funderar på att smita in i nåt av de oanvända konferensrummen och dra på projektorerna. *hehe* Sån otur för mig att vi har projektorer och storbildsdukar i konferensrummen...

Nej, nu ska jag ner i graraget och titta till så att det inte är mer översvämming än det var för en timme sen!


PEACE!

//JBKD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0