080723, onsdag...

Yes,folks that's true... det är onsdag förmiddag och jag är som vanligt på jobbet. Har liksom inte så mycket till alternativ, man måste ju få in pengar så man har råd att leva. Även om det var sjukt jobbigt att ta sig upp ur sången imorse, jag tom. snoozade, jag brukar aldrig göra det. Så nu sitter jag här på jobbet och önskar att jag låg hemma i min sköna säng alternativ satt på balkongen i solen och läste nån trevlig bok. *suck* Men, men man får väl se det positivt, halva veckan är snart gången! Och på fredag är det dessutom löning! *party party* Så då kanske man kan unna sig något trevligt.

Tralalalaaa.... undra vad man ska göra mer idag då? Det har varit sjukt lugntb  här på jobbet sedan jag komm tillbaka från semestern, jag förstår vad mina kollegor menade med att de sa att man i juli sitter och jämför navelludd... Det är väl typ det som återstår när man har gått igenom alla sidor på nätet som är värda att gå igenom... Tur var iaf den dag som jag hittade en sida med spel från gamla Nintendo 8bitars, (NES), man fick nåt att göra, och blev samtidigt sjukt nostalgisk. Spelade The Battle of Olympus i flera timmar... plus att jag på samma sida hittade ett ganska roligt bowlingspel, man bowlar omkull små tomtenissar i hawaiiskjortor. Elf bowling Hawaii vaccation heter spelet, jag rekomenderar!

Vid närmare eftertanke ska jag nog nu ta och spela lite The Battle of olympus, känns som om det behövs för att fördriva tiden!

PEACE!

//JBKD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0