Tisdag...

Håhåjaja... redan tisdag, var tar tiden vägen egentligen. Jag hinner fanimej inte med längre! Det är nåt sjuk i görningen, jag tror att nån form av ondska håller på att mixtra med tiden för att ta över världen *blink, blink* Eller vad ska man tro egentligen? Förr hann jag med massor av saker när jag kom hem från jobbet, nu hinner jag typ bara käka, sedan somnar jag! Hm... *suck*

MEn, men sånt är väl livet antar jag. Ju äldre man blir desto snabbare går tiden! Man kan ju bara undra hur snabbt tiden går för mina morföräldrar som båda är i 90-årsåldern. Då måste ju tiden bara rusa, eller vänder det någonstans? Den som lever får väl se!

PEACE!

//JBKD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0