Trött...

Måndagmorgon, fy 17, jag skulle mycket hellre ligga hemma i min varma, sköna säng och sova. Men får man det då? Nej, nej, man måste masa sig upp ur sängen för att vara på jobbet kl.07.15... *suck*

Men, ja ja, det var iaf en långhelg det här, var ledig ons-sön och begav mig upp till sommarstugan tillsammans med far och mor. Det var väl iofs trevligt, om det inte hade varit för att pappa ringde oss på kvällen på 1:a maj och berättade att den förbannade septiktanken var full. Med andra ord, jag har tillbringat hela helgen utan toalett! Visst man kan gå ut i skogen, men det gör jag fanimej inte mitt i natten! Det var ju inte för inte som man var nöjd när man kom hem!

PEACE!

//JBKD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0