Världen är liten...

...ja så jäkla mycket mindre än vi alla tror. Igår såg jag en bokhylla till salu på blocket.se och erftersom jag letat efter en ett tag så ringde jag och "bokade" den.  Fick adressen av han som annonserat ut den, och tyckte adressen var aningen bekant. Sak samma tänkte jag.
    På lunchen idag åkte jag för att hämta den, och det var då det slog mig. MLDT ska ju flytta, var det inte till den adressen? Snabbt som attan slängde jag iväg ett SMS, och mycket riktigt adressen stämde. Men, men det var ju ett flerfamiljshus så man kan ju aldrig vara riktigt säker. Väl där så frågade jag killen som sålde hyllan varför han sålde den, och då sa han att han och familjen skulle flytta och två killar skulle flytta dit. Så här har jag alltså svarat på en annons på nätet och lyckats ringa familjen som MLDT och hans bror köpt lägenheten av. Sanslöst! Välden är så j*vla liten alltså!

PEACE!

//JBKD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0