Ytterligare en dag till ända...

Jo, det är sant. Ytterligare en arbetsdag lider mot sitt slut. Ganska skönt, den här dan har varit ovanligt lång. Så det känns skönt att få åka hem en stund innan man måste dra till nästa ställe. Det är möte för simlärarea i föreningen ikväll, eller "avslutning". Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Det är inte den stora ledaravslutningenför hela klubben, ty den är om nån vecka. Men, men... det ska börja vid 17.30 så en anna drar väl hemmifrån strax innan för att vara där i tid!

Vad händer annars då? Inte mycket. Fick hem de sista av mina möbler till lägenheten igår, eller nästan det sista. Nu saknas bara officiellt bara min målade brudkista och mitt målade allmoge väggskåp. Ville inte ta dem i släpkärran där alla saker åker runt, de är lite för fina för det.

Nej, nu ska jag gå hem tror jag.

PEACE!

//JBKD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0