Att glömma bort sin blogg

Ja, kära vänner det är sant. Jag har helt och hållet glömt bort att jag hade en blogg, har inte ägnat den så mycket som en tanke på evigheter känns det som! Fy skäms på mig, jag borde veta bättre. Men sanningen är nog att jag haft alldeles för mycket att göra. Har ju ett heltidsjobb, två kvällsjobb och sitter i två styrelser. Då blir det inte så mycket tid över till annat.

Men, men vad händer hos mig annars då? Jag har äntligen beställt internet hem! :o) Överlycklig över att jag äntligen kom till skott i den frågan. Hur 17 jag klarat mig utna internet hemma sedan april är oförståerligt. Får förhoppningsvis hem mitt modem i början av nästa vecka (valde mobilt bredband). Och i och med mitt val av mobilt bredband har jag nu kommit fram till att jag ska skaffa en bärbar dator. Lutar just nu åt att jag drar mig ner til Alina Systems på lunchen och köper mig en Acer, de har ett erbjudande om en dyl. just nu för 4990:-. Ska bara höra lite med MVHL vad hon tycker om den ;o)... Så vem vet i eftermiddag kanske jag är stolt ägare till en ny dator =o)

Sitter här nu på jobbet och väntar på bättre tider, det är en hel timme kvar tills man får gå ut och ta lite luft (allmänt känt som att "ta lunch"). Frågan är nu om jag ska äta i matsalen idag där de enligt menyn har "tema Halloween" eller om jag ska masa mig ner på stan och köpa nåt annat att käka. Vi får väl se när den tiden kommer...

Nej, om man kanske skulle kolla om det är nån som behöver hjälp med nånting


PAX / PACE / RAUHA / PAIX / PAZ / PEACE / PACO / สันติภาพ / 和平 / 平和 / мир / آشتی / ειρήνη / שלום *




/JBKD

*fred på följande språk;
latin, italienska, finska, franska, spanska, engelska, esperanto, thailändska, kinesiska, japanska, ryska, persiska, grekiska, hebreiska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0